Monday 23 October 2017

Top 10 Lemon Essential Oil Uses

Sumber: Dr.Axe

Top 10 kegunaan lemon essential oil

Seperti yang anda mungkin mengharapkan, terdapat senarai cucian minyak lemon menggunakan tambahan kepada semua kesan ubat-ubatan ini. Berikut adalah beberapa kegemaran saya:

Cucian - dalam kes anda meninggalkan cucian anda duduk di dalam washer terlalu lama, hanya menambah beberapa drop eo lemon dan pakaian anda tidak akan mendapat bau yang buruk.
Gigi whitener - campuran lemon essential oil, baking soda dan coconut oil dan gosokkan pada gigi selama 2 minit dan kemudian bilas.
Bersihkan tangan - dapat tangan berminyak daripada bekerja di kereta anda atau basikal dan sabun biasa tidak melakukan trik? Tidak perlu bimbang, hanya menambah beberapa titisan lemon eo dengan sabun anda dan mendapatkan tangan bersih anda kembali!
Antibiotik semulajadi - ingin mengarahkan dari alkohol dan putihkan untuk disinfect kaunter anda dan membersihkan mandi mandi anda? Tambah 40 titisan minyak lemon dan 20 titisan minyak teh minyak ke 16-oz isi botol dengan isi air tulen (dan sedikit cuka putih) untuk pembersihan tradisional yang tradisional.
- pencuci muka - lemon essential oil menggunakan untuk kulit boleh memperbaiki complexion anda dan tinggalkan kulit anda lembut dan kenyal. Manfaat lemon oil mengikut kulit jga. Anda boleh buat minyak lemon dengan baking soda dan madu untuk jerawat yang natural free face wash.
Kayu dan silver polish / a lemon minyak kain-kain basah juga akan membantu cemara anda ternoda perak dan kemas! Minyak lemon untuk kayu pembersihan adalah juga hebat.
Goo-be-gone - un-stick yang goo anak-anak anda meninggalkan belakang dengan pelekat dan gum dengan minyak lemon.
Menggalakkan lemak-kerugian - meletakkan 2 titisan minyak lemon dalam air 3 x harian boleh menyokong metabolisme dan penurunan berat badan.
Meningkatkan mood - diffusing lemon essential oil di udara boleh mengangkat mood dan melawan kemurungan.
Sokongan imun - minyak lemon boleh menyokong lymphatic pembuangan dan membantu anda mengatasi masalah sejuk yang sejuk, campurkan dengan minyak kelapa dan sapukan pada leher anda.

No comments:

Post a Comment