Monday 23 October 2017

lemon essential oil and benefit

Minyak Essential Lemon dan kegunaannya

Teks: Nurul Khairun Naim
Sumber: Dr.Axe

Anda ingin membersihkan, menyokong metabolisme, menyuburkan kulit anda dan belajar beberapa essential oil diy resepi? Jika begitu, maka anda akan mahu mula belajar semua manfaat dan menggunakan minyak essential oil.

Muat turun panduan pantas anda ke atas 10 lemon essential oil menggunakan dan manfaat

Lemon adalah terbaik yang diketahui bagi ia keupayaan untuk membersihkan racun dari mana-mana bahagian dari badan dan adalah meluas digunakan untuk merangsang limfa limfa, untuk meremajakan tenaga, membersihkan kulit dan bertindak sebagai pepijat repellant.

Menurut kajian yang diterbitkan di dalam jurnal antarabangsa makanan microbiology tahun lepas, minyak lemon mungkin akan menjadi yang paling berkuasa anti-microbial agen dari semua essential oils.

Kajian lain yang diterbitkan dalam biologi dan perubatan ubat mendapati bahawa bernafas dalam aroma lemon essential oils yang meningkatkan aktiviti neurologi neurologi yang menggalakkan pecahan lemak badan.

Minyak lemon adalah salah satu yang paling "essential" oils yang ada pada tangan dan boleh digunakan sebagai gigi whitener, cucian freshener, selulit krim, pencuci muka dan rumah tangga lebih bersih.

Dari apa yang kita boleh beritahu, ubat ayurvedic telah menggunakan kedua-dua lemon dan minyak essential essential oil untuk melayan spektrum luas bagi kondisi kesihatan selama sekurang-kurangnya 1,000 tahun. Manfaat kesihatan dari lemon essential oil telah sah secara saintifik.



Ummi Nurul

Facebook: Nurul Khairun Naim
Instagram: nurulkhairunnaim/ theoillady
WhatsApp: +60194092941

No comments:

Post a Comment