Monday 24 August 2015

Soft Structure Carrier

Bismillahirrahmanirrahim..
Alhamdulillah kita masih diberi nikmat bernafas dan menikmati keindahan dunia yang sementara ini oleh Nya. Brsyukur tidak terhingga dengan segala kegembiraan dan kebahagiaan yang diberikanNya sehingga kini.
Hari ini aku ingin bercerita tentang SSC atau nama penuhnya 'Soft Structure Carrier'. Nama mudahnya kain kendong. Sudah lama aku ingin memiliki SSC untuk Muhammad kecilku. Namun apabila melihat harganya, keinginan itu ditangguhkan dahulu. Mungkin rezekiku pada minggu lepas, tiba-tiba ada seorang ibu menaikkan gambar SSCnya di group whatsapp untuk dijual. Beliau ingin mencari dana untuk membeli 'carseat' anaknya. Beliau baru menggunakannya sekali. Terus aku menghubunginya dan bertanyakan harga. Aku terus bersetuju untuk membelinya. SSC itu merupakan handmade 'bigeyeshop'. Walaupun handmade tetapi begitu sukar untuk mendapatkan slot untuk menempahnya berikutan permintaan yang tinggi. SSC ini bercorak Sesame Street. Sangat comel. Aku akan kongsikan gambarnya nanti.
Ummi Nurul

Facebook: Nurul Khairun Naim
Instagram: nurulkhairunnaim/ theoillady
WhatsApp: +60194092941

No comments:

Post a Comment